انت ليه مش بتسأل عليا بجد انا محتاجه ليكـــــــــ ...... Hitskin_logo Hitskin.com

هذه مُجرَّد مُعاينة لتصميم تم اختياره من موقع Hitskin.com
تنصيب التصميم في منتداكالرجوع الى صفحة بيانات التصميم

DJ MIDoO
انت ليه مش بتسأل عليا بجد انا محتاجه ليكـــــــــ ...... Swg78210[/img]
DJ MIDoO
انت ليه مش بتسأل عليا بجد انا محتاجه ليكـــــــــ ...... Swg78210[/img]
DJ MIDoO
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةمجلهأحدث الصورالتسجيلدخول
أعلن معنا - إعلان بمساحة 60*250 بكسل - خصم 50% لفترة محدودة بمناسبة العيد الثامن للموقع - اضغط على الإعلان لمعرفة التفاصيل أعلن معنا - إعلان بمساحة 60*468 بكسل - خصم 50% لفترة محدودة بمناسبة العيد الثامن للموقع - اضغط على الإعلان لمعرفة التفاصيل

انت ليه مش بتسأل عليا بجد انا محتاجه ليكـــــــــ ......

كاتب الموضوعرسالة
V.I.P
المدير العام
المدير العام
V.I.P

الشكر : 3

انت ليه مش بتسأل عليا بجد انا محتاجه ليكـــــــــ ...... Empty
مُساهمةموضوع: انت ليه مش بتسأل عليا بجد انا محتاجه ليكـــــــــ ......   انت ليه مش بتسأل عليا بجد انا محتاجه ليكـــــــــ ...... I_icon_minitime02/06/10, 07:19 pm

*انت ليه مابتتنسيش _ كل ليله معاك بعيش _ كل يوم بستنا تيجى _ وانت بردوا مابتجنيش

اه لو اعرف روحت فين _ كان يدوب فيا الحنين _ كنت عمرى ماهبقى خايف _ كنت هصبر ع السنين

انت ليه مابتتنسيش _ كل ليله معاك بعيش _ كل يوم بستنا تيجى _ وانت بردوا مابتجنيش

اه لو اعرف روحت فين _ كان يدوب فيا الحنين _ كنت عمرى ماهبقى خايف _ كنت هصبر ع السنين

ياللى غايب وسايب قلبى انا _ امتى ترجع وامتى الاقيك هنا _ كل يوم ف بعدك بيفوت سنه _ قولى بس انت فين

قلبى بعدك ماحسش بالهوا _ نفسى ترجع وتانى نعيش سوا _ دانت عمرى ونصيبى من الهوا _ وانت حلم السنين

قد ايه انا محتاجااك _ عينى مشتاقه للقاك _ قد ايه هرتاح وهفرح _ لما احس انى معاك

روحى دابت ف الغرام _ والسكوت تاه ف الكلام _ كل ليله عليك بدور _ نفسى يوم اعرف انام

ياللى غايب وسايب قلبى انا _ امتى ترجع وامتى الاقيك هنا _ كل يوم ف بعدك بيفوت سنه _ قولى بس انت فين

قلبى بعدك ماحسش بالهوا _ نفسى ترجع وتانى نعيش سوا _ دانت عمرى ونصيبى من الهوا _ وانت حلم السنين

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

انت ليه مش بتسأل عليا بجد انا محتاجه ليكـــــــــ ......
صفحة 1 من اصل 1